[VIDEO] Teruja Sangat Lama Tak Jumpa Boyfriend, Akhirnya Jatvh Tersemb4m Ak1bat Lantai Licin

Bagi pasangan yang bercinta, perhubungan jarak jauh ini adalah salah satu yang paling tidak disukai. Setiap pasangan yang bercinta ini menginginkan pasangannya selalu berada di depan mata dan dekat dengan dirinya.

Salah satu sebab adalah kerana mereka ini akan berjauhan dan susah untuk berjauhan. Apabila berjauhan, rindu untuk bertemu adalah yang paling lazim. Bercakap mengenai pasangan yang berjauhan, satu video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok mengenai hubungan jarak jauh.

Video tersebut yang telah ditonton seramai 57.3 juta orang itu mengenai satu pasangan yang sudah lama tidak berjumpa dan kerinduan itu bertukar menjadi satu jenaka apabila pasangan lelakinya itu telah tergelincir dan pada masa yang sama si wanita itu ingin memelvk pasangannya itu.

Apa yang membuatkan ianya menjadi jenaka adalah mereka berdua sama2 jatuh tetapi sempat lagi bangun sambil memelvk antara satu sama lain seperti tidak ada apa2 yang berlaku. Sangat lawak melihat situasi yang sedikit kekok itu.

Video:

disfruten como mi hermana se parte entera #parati #fyp #fypシ #longdistance

♬ sonido original – loreaaluisaa

Bila menjengah ke ruangan komen pula, warga net masing2 meninggalkan komen yang lawak. Antaranya ialah malu pun dpaat sakit pun dapat. Walaupun begitu keterujaan dapat berjumpa yang tersayang itu masih terasa kepada pasangan tersebut.

Komen Netizen:

Sumber :  Tiktok

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *