Gadis Ini Bakal Berkahwin Dengan Hantu Askar, Dakwa Dilamar ‘Makhluk Halus’ Dengan Cincin Berlian

Seorang wanita mendedahkan bahawa dia sedang dilamun cinta dengan ‘hantu’ dan bakal berkahwin dalam masa terdekat.

Brocarde, merupakan seorang penyanyi dan penulis lagu yang berusia 38 tahun dari Oxfordshire, jatuh cinta kepada Edwardo, iaitu hantu seorang askar Victoria, awal tahun ini selepas ‘ia’ muncul di rumahnya. Menurutnya, mereka akan berkahwin selepas cincin berlian secara misteri muncul di atas bantalnya dalam satu lamaran romantis.

Edwardo, yang dipercayai meninggal dunia sebelum waktunya pada usia 35 tahun selepas terjatuh ke dalam perigi, memperkenalkan dirinya pada tengah malam dan kedua-duanya menjalinkan hubungan cinta sejak itu.

‘Hantu’ itu sebelum ini menghukum wanita tersebut kerana mendedahkan percintaan bukan konvensional mereka kepada umum. Edwardo kemudian meninggalkan Brocarde serta mengabaikan percubaannya untuk berkomunikasi.

Tetapi Brocarde telah berjaya memenangi kembali cintanya dengan menulis lagu romantis buat kekasihnya pada Halloween. Kemudian, Edwardo mengejutkannya dengan lamaran romantis awal bulan ini.

“Suatu pagi saya bangun untuk mencari cincin di bantal saya,” kata Brocarde.

“Saya dapat merasakan tangan Edwardo di belakang saya semasa kami berjalan melintasi lantai dan di dalam kegelapan. Ia adalah detik yang menarik yang sangat mengharukan saya, katanya.

“Saya terus menyanyi dan lilin menyala semula, Edwardo menyanyi bersama-sama dengan menyalakan api selepas setiap baris.”

Dalam masa seminggu, pasangan itu telah bertunang. Penyanyi itu berkata dia tidak ragu-ragu mengenai masa depan mereka.

Sumber: Daily Star

Leave a Reply

Your email address will not be published.