Wanita Bibir Terbesar Di Dunia Mahu Besarkan Lagi Bibirnya.

Bib1r merupakan a$et wanita kerana b1bir adalah tar1kan utama di wajah selain mata . Hanya dengan melihat b1bir , lelaki boleh menjadi cair hatinya dan boleh juga jatuh c1nta kerana pada bibir ada senyuman yang manis , mesra lagi mengg0da .

Bibir Adalah A$et.

Oleh sebab itu , ramai yang sanggup buat sunti1kan pada b1bir semata-mata nak dapatkan bentuk bib1r yang sek$i mengg0da . Selain itu , bila wanita keluar rumah saja , mesti mahu mengenakan gincu di bib1r supaya lebih kelihatan menarik . B1bir adalah a$et wanita malah penyeri kepada keseluruhan wajah .

Seorang wanita dari Bulgaria yang dipercaya1 memiliki ‘b1bir terbesar di dunia’ mahu membesarkan lagi bibirnya dengan menjalani prosedur sunt1kan kali ke-27 pada Hari Krismas nanti, lap0r akhbar Daily Star kelmarin.

Andrea Ivanova, 24, menjadi tajuk utama ber1ta selepas menunjukkan f0to bibirnya yang sangat besar.

Wanita yang membelanjakan sebanyak £5,000 (RM27,993) untuk bibirnya sahaja berkata,  dia tidak meranc4ng untuk berhenti melakvkan pr0sedur tersebut dalam masa terdekat.

Ivanova juga turut meranc4ng untuk memanjangkan wajahnya dan mengubah bentuk dagv serta rah4ngnya.

Menurut wanita itu, b1birnya yang besar  bukan sahaja meningkatkan keyakinan diri,  malah ia juga memb4ntunya mendapatkan 8,000 peng1kut di lam4n s0sial Instagram dengan ramai lelaki menawarkan w4ng kepadanya.

Biarpun kerap mel4kukan sunt1kan bibir, Ivanova tidak b1mbang bibirnya i ‘pec4h’ satu hari nanti.

“Saya amat menyukainya dan rasa lebih baik dengan bibir ini,” katanya.

Ivanova kali pertama menyunt1k b1birnya dengan a$id hyalur0nik pada 2018 dan akan menambahnya setiap bulan kerana amat menyuka1 b1bir tebal dan mung1l.

Sumber  : Kosmo

Leave a Reply

Your email address will not be published.