“Ditąwan Orang Utan”-[VIDEO] Wanita Berdepąn Detik Cemąs Hampir Diląrikan Oleh Orang Utan.

Orang utan adalah haiwan yang sangat pintar . Mereka sangat terkenal sebagai satu kumpulan haiwan yang sangat hebat dengan menunjukkan kecerdasanya di alam semulajadi mereka dengan memafaatkan benda di sekelilingnya untuk mencari makan dan berlindung dari kegana$an alam sekitar.

Habitat ini sangat dekat dengan manusia. Kebersamaan DNAnya dengan manusia lebih kurang 96.4 peratus.

Orang Utan juga memiliki kecendervngan mudah tidur. Bukan saja masa tidurnya panjang seperti bermula malam malah boleh menyambung kepada keesokkan harinya.

Baru-baru ini tul4r sebuah vide0 seorang wanita telah ‘dit4wan’ oleh seekor orang utan. Kejad1an tersebut berl4ku di sebuah hutan di mana dia tiba-tiba didatang1 oleh seekor orang utan yang sangat besar dan dengan r4kus menarik tangannya.

Ke4daan menjadi semakin cema$ apabila wanita tersebut tidak berjaya melepaskan diri. Orang utan tersebut terus menarik tangan wanita tersebut dan duduk bersamanya di atas tanah.

Orang ramai cuba memb4ntu dengan memberikan pisang kepada orang utan tersebut supaya dia melepa$kan tangan wanita tersebut.

Wanita tersebut tidak hanya berdiam diri. Dia cuba bertenang dan dalam masa yang sama dia cuba melepa$kan tangannya. Ke4daan itu berlanjvtan selama hampir tiga minit sebelum akhirnya orang utan itu akhirnya melepa$kan tangan wanita itu. Sepertinya dia tertarik dengan buah-buahan yang lebih banyak yang diberikan kepada orang ramai di situ.

Mungkin ada yang melihat kejadian ini seperti sesuatu yang melucukan tetapi sebenarnya ia adalah sesuatu yang sangat berb4haya. Orang utan adalah haiwan l1ar yang memiliki kekut4n yang luar biasa. Tidak mustah1l spesies tersebut akan menceder4kan sesiapa pun yang berada di sekitar mereka. Jadi, cuba jauhkan diri daripada mereka dan jangan sesekali cuba mengg4nggu mereka kerana b1mbang mereka akan mel4kukan sesuatu di luar jangkaan kita.

T0nton vide0 di sini.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.