“Bagi betis nak Peha pula…” Netlzen terkedu tengok warga asing angkut barang dalam pasaraya

Dibagi betis nak peha pula. Itulah antara perumpamaan yang memenuhi ruangan komen video yang dikongsikan oleh Anuar Bashah di laman Facebook.

Warga asing lupa diri?
Menerusi video berdurasi 37 saat itu, kelihatan ramai warga asing memenuhi pasaraya Mydin untuk mendapatkan bekalan makanan selepas beberapa hari terputus sumber akibatBanjlr.

Barang eletrik pun diangkut
Namun, tlndakan mereka kurang disenangi segelintir individu apabila mereka seperti mengambil kesempatan selepas pemilik premis itu mengeluarkan kenyataan rasmi membenarkan mngsa terjejas mendapatkan bekalan di dalam pasaraya tersebut.

Walaubagaimanapun, hasil ‘menoreh’ beberapa minit lain pula yang dibawa keluar oleh mereka apabila barang elektrik juga turut diangkut bersama.

“Bukan terdesak dah ni”
Menjengah ke ruangan komen, rata-ratanya menganggap tlndakan mereka itu sudah melampaui batas kerana sewenang-wenangnya berbuat demikian.

“Ni lebih Dahsyatt..”

“Elok tenggelam ni”

Sumber : Redaksi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.