Ibu G1gih SIongkar Temp4t S4mpah D3mi Penvhi Kelnginan An4k Yng M4hu Ada M4inan

Seorang ibu mempunyai per4saan kasih dan sayang yang tidak terhitung kepada anak-anaknya dan mereka akan sanggup berusaha melakukan apa sahaja demi menggemb1rakan hati anak-anak mereka. Bagi mereka, senyuman dan kecer1aan anak adalah sangat tidak tern1lai.

Begitulah juga dengan seorang ibu tunggal ini yang sangat sayangkan anaknya. K1sah yang agak menyentvh h4ti ini dik0ngsikan oleh seorang wanita pengguna TikTok yang menggunakan akaun YoonaAchiee mengenai cabaran h1dupnya membes4rkan anak seorang diri sebagai seorang ibu tunggal.

Satu video perkongsiannya menunjvkkan bagaimana seorang ibu tunggal berusaha untuk mencari mainan untuk diberikan kepada anaknya.

Apa yang menyedihkan adalah, ibu tersebut kelihatan sedang menyelongkar tempat sampah sarap demi mencari mainan terpakai yang masih elok buat anaknya.

Selepas berjaya mencari beberapa mainan, mainan itu akan dicuci dan direndam dengan air panas demi hilangkan segala jenis kotoran dan juga hapuskan kuman-kuman jika ada.

Kemudiannya, barulah si ibu akan member1kan mainan-mainan tersebut kepada anaknya yang kegemb1raan apabila mendapat alat-alat mainan dan bermain bersama ibunya.

Semoga wanita ini diberi ketabahan dan kekuatan untuk membesarkan anaknya dan doakan semoga sentiasa dimur4hkan rez3ki mereka.

Pihak SantaiViral tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman social ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Sumber:SantaiViral

Sudah Baca Jangan Lupa Like & Share Yaa.. Terimakasih..

Jom join group Ceramah Apa Hari Ini (CAHI) , Sama2 Kita Mencari Serta Berkongsi Ilmu… insyaAllah bermanfaat disana.. TQ

Leave a Reply

Your email address will not be published.