“Kak Long dah femes siap ada PA lagi” – Live Terbaru Kak Long Buat Ramai Terhibur Lihat Komen Netizen

Kak Long Kosmetik atau nama sebenanya Wan Noor Baizura kini bukan lah sesuatu yang asing lagi buat rakyat Malaysia.

Videonya yang tersebar sebelum ini, buat ramai mengenali Kak Long dengan imej ‘rock’ dan lantang bersuara hingga ada sesetengah individu yang membolkot wanita tersebut.

Terbaru, tular satu video menunjukkan Kak Long yang sedang membuat live di Facebooknya sampai memakan ayam yang dijualnya.

Live terbaru nampak happy, tapi ramai berbulu kata ‘perasan glamour’.

Difahamkan, dalam live tersebut, Kak Long menunjukkan dirinya terlampau gembira hingga menimbulkan rasa kurang senang dalam diri netlzen yang menyifatkan kelakuannya sebelum ini adalah dengan niat untuk ‘views’ sahaja.

Video

Promote ayam, cakap boleh review kalau nak, dm je…

Dalam pada itu, dapat dilihat reaksi Kak Long yang terlampau teruja apabila dia menerima banyak ‘subscriber’ dan ‘viewers’ hingga membuka ruang untuknya melakukan ‘review’ dalam Facebook.

Kak Long juga difahamkan sedang mempromosikan ayam yang sedang dijual kini, agar ramai yang singgah membeli.

“Aku dah famous, to je niat dia sebenarnya…”

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netlzen merasa tldak senang dengan slkap Kak Long yang disifatkan hanya mengejar popular memandangkan sikapnya sebelum ini yang negatlf dan suka memakl.

Dalam pada itu, ramai yang memberi reaksi bagaikan tak pugs hati dengan segala komen-komen live di Facebook wanita tersebut.

“Salam dari mexico, ismail yaakob..”

“bangganya dia femes sebab perangai..”

“Hujung2 but paid review..”

“Padahal semua orang melayu yang komen..”

Terbaru, seorang pemilik sebuah kedai makanan dikatakan telah memuat naik video Kak Long Kosmetik bersama anaknya yang sedang membuat ‘review’ makanan.

Menerusi satu video yang dimuat naik oleh pengguna Twitter @AyamAcc memaparkan Kak Long Kosmetik bersama anaknya dan juga sedulang makanan di hadapannya di sebuah restoran.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : transformasi

Leave a Reply

Your email address will not be published.