“2 Tahun Saya Tunggu Awak” Aedy Ashraf Melamar Depan Peminat, Reaksl Amelia Henderson Buat Ramai Terkedu

Akhir tahun lalu, gandingan hebat antara pelakon terkenal Aedy Ashraf dan juga model cantik Amelia Henderson menerusi drama `Kisah Cinta Kita’ menjadi bualan ramai. Mana taknya, keserasian mereka berdua jelas terserlah seperti pasangan yang sedang bercinta di luar set.

Hadir memeriahkan festival makanan sama-sama di Bukit Jalil. Sejak itu, para peminat memang mengharapkan dapat mendengar berita baik daripada pasangan selebriti tersebut. Terbaru menerusi beberapa perkongsian di Tlk Tok, kedua-dua artis tersebut dilihat sama-sama hadir memeriahkan satu festival makanan di Bukit Jalil selain beri sokongan kepada rakan lain.

Pergh kena accept crush-lah Aedy. Walau bagaimanapun, malah terjadi satu peristiwa yang cukup menarik semalam apabila tiba-tiba sahaja Aedy melamar Amelia untuk menjadi teman wanitanya di hadapan ramai pengunjung.

Malah aktor tersebut tidak segan silu mengakui sudah menunggu hampir 2 tahun untuk merealisasikan detik-detik ini. Meskipun terkejut, namun model cantik itu menerima dengan baik pelawaan tersebut.

Rata-rata netlzen tumpang gembira dan cukup senang melihat aksi lamaran tersebut. Dalam pada itu, mereka juga mengharapkan adegan berkenaan bukanlah hanya lakonan atau helah marketing semata-mata.

“mstar,kosmo,melodi.meletop.cepat cepat bust artikelikt”

“nl klau marketing jer mmg aku tk tngok dh semua drama”

“patutlah dim cents kisah cinta kita dia punya feel pandang amella lain macam”

“5 tahun saya kejar cinta awak aedy hm ”

“kuu ikhlaskannn diaaaa”

Sumber : pnews.space

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Leave a Reply

Your email address will not be published.